Vietnam on 25th February

Thai-tid: 18:40

Okey people! Big update!


Sen jag skrev sist har jag hunnit besoka Koh Phangan for 6 dagar och erfara ett Full Moon Party. Det var helt fucking crazy! Kul javla natt! :)
Och resorten vi alla bodde pa den veckan klagade man ju inte pa heller, pool med havsutsikt och allt.. Nice! ;)

Vi akte tillbaka till Koh Samui i mandags men bor denna gang pa Lamai Beach, lugnare omrade...men ikvall blir det fest anda! ;)
Vi tjejer drog in till Chaweng Beach igar kvall och med vara flashbacks drog vi en storshopping, hittade mycket fint, sweet!

Idag fick jag uppleva det haftigaste hittills, elefantridning, barbacka! Wow, vilken kansla! :)


Den 25e drar jag och Mickan till Vietnam, ska bli riktigt kul att fa se nagat annat men fan jag kommer sakna Thailand. For jag ar kar i allt har. Love at first sight!

Just nu bor vi i bungalows precis vid stranden. Somnade till vagornas brus igarnatt.
Oh, jag vill aldrig hem. Sa lycklig.

Okej det far racka for den har gangen. Nasta gang jag skriver ar jag i Vietnam. Bam!

Kommentarer
Postat av: Revin

å ja blir så glad för din skull!! gud va fantastiskt ni måste ha det.. jag kan bara tänka mig! :) saknar dig plutten!! kom hem, jag vill höra alla detaljer!

2011-02-23 @ 13:32:25
Postat av: Sabina

Om vi har... :)

Men idag ar jag bakis, big time...uaah!

Saknar dig ocksa! Snart hemma igen, fan nu har det gatt en manad ju.. :P



Du, jag har nog glomt kamerasladden hemma...och alla sager att det ar skitlatt att fa virus om man satter in minneskort i dessa datorer..vill ju helst inte ta risken...



oh, du ska allt fa detaljer, hihii ;)

massa pussar!

2011-02-24 @ 06:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0