Couples Retreat

Vilken underbar kväll jag hade igår!
Revin, Roxie, Emilia och syrran var över på en filmkväll.
Vi såg The Bounty Hunter, rätt kul faktiskt. :)
Men roligast var när vi kom igång med babblet...vilka sjuka samtalsämnen vi alltid kommer in på! Jag förstår inte!
Men vi är ju inte särskilt normala så det förklarar väl saken. :P
De som kom upp var allt ifrån politik, minnen, 90-talet (klädstil och musik) och annat som jag låter vara osagt här. För det är opassande.


Nuvarande skrivbordsunderlägg.. Hittat här

Just nu sitter jag bänkad framför Ensam Mamma Söker. :)
Blir en film efter det också Couples retreat..men sen blir det att sova, 
en annan ska ju faktiskt jobba ytterligare 5 dagar till innan man är ledig.


Kommentarer
Postat av: Revin

tack för igår, var sjukt mysigt o roligt ... även om jag somnade till lite under filmen :P Detta får vi göra om snart!



<3 love

2010-09-27 @ 10:56:05
Postat av: Sabina

Tack detsamma älskade! Det var det och det får vi göra absolut :D



<3

2010-09-27 @ 21:16:08
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0