Fint som snus

Jag är riktigt äckligt trött. Men jag får inte missa Cougar Town. Det är för bra.
Hinner man ta en powernap tro? zzZZzzz...

Igår var jag och Linus på Maddes (min arbetskollega) studentskiva. Och vi tyckte att det skulle vara en mycket bra idé att missa sista tåget pga att stå på fel perrong (kan vara bra att informera pendlarna när de byter!!!) så vi fick vänta en timma på första nattbussen..
Därför sov jag endast 4 timmar inatt, och att jobba 10 timmar efter det är inte det roligaste jag vet.

Så ikväll är jag T to the R to the Ö to the T to the T !

Något foto från igår kanske!
För en gång skull hade jag färg på ögonlocken.



Kul verkade vi ha i alla fall.. ;)

Annars är livet fint som snus..
Och jag hade en mycket bra valborg. Thank you very much ;D
Så pass bra att vi övernattade på Uppsala Scandic.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0