Innan jag spyr

Jag måste göra något åt mitt otroligt tråkiga hår och det e nu!
På torsdag blir det förändring! Finns det något som visar personligheten mer än hårfärg och frisyr? Mitt hår är i alla fall inte jag längre. Med ständig utväxt och längd en dm från svanken. Så går det när man inte besökt frissan på 1 1/2 år! Jag förvånar mig själv ibland.

Färgen på håret har inte heller varit den jag velat på väldigt länge. Har fortfarande stora platinablonda partier som jag bara vill ska bort! Och det är straffet för en väldigt ljus period i gymnasiet.


Men på torsdag e jag ledig så då blir det ett värt besök till stan. Imorn ja!

Before:


Kommentarer
Postat av: Revin

haha sötnos då... ja ska också klippa mig snart. vi ska väl va lite snygga till hultan iaf ;)

2009-06-17 @ 12:50:20
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0