En dag med min - Roxanne!

Idag har jag varit ledig. Och det har resulterat i en heldag på Eriksdalsbadet med min kära Roxanna. Bad i utomhuspoolerna och sol från 10:45 och 5 timmar framåt. Mycket skönt ska jag säga er. Tillfredställd till max. Sen att vi båda är röda som kräftor nu är en annan femma. ;)

På fredag firas denna tjej också, hon blev ju 20 i måndags! :) Fy fan!





Igår var det grabbkväll här med fotboll och öl...det var eh..kul.  Tur att sambon har så lätta och helt underbara killpolare. :) Lite avis var dem allt på oss och vår lya. ;) Imorn efter jag slutat (kl. 13) ska vi alla in till stan för att sitta på en uteservering och pimpla öl (cider för mig) hela dan...myspys!


Love the sun!!!!! Stay forever!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0