Första dagen på resten av veckan

Hej!
Lördagen blev faktiskt himla lyckad. :)
Som sagt, först var vi flera stycken hos Johan eller rättare sagt i hans och alla andra studenters gemensamma kök i en student-korridor vid Universitetet. Nu vet jag att det aldrig kommer bli ett alternativ för mig. Men visst är det ganska smart. Påminde mig dock för mycket om ett visst vandrarhem jag fick tillbringa en vecka av förra sommaren i... ;P

När klockan var runt 23 var vi på plats vid Odenplan i rockbaren ROQ. Där blev det drinkar, live musik, för mycket jägermeister och biljardspel. Himla skoj faktiskt. :) Jag börjar ju bli riktigt bra på det där....eller inte.
Hur som helst blev vi tvugna att dra där ifrån när det stängde (03:00) och jag var som vanligt inte alls färdig med kvällen och blev himla chockad över att klockan redan var så mycket.
Men det blev ett besök på donken och sen for vi alla hemåt åt olika håll.

Lite bilder från lördagen:



Igår var jag kvar hemma hos Linus från det att han så duktigt gick till jobbet på morgonen till att han kom hem 6 på eftermiddan. Ja, och resten av kvällen också.. Då tittade vi på två filmer: Pippi Långstrump på rymmen och Mer om oss barn i bullerbyn. :D Underbart.

Ikväll har jag jobbat mellan 16-20. Imorgon bir det 9-15. Efter det ska jag vara med Elin. :)
Nu börjar älskade Prison Break. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0