VILKEN JÄVLA KVÄLL!

Haha! Gårkvällen blir svår att slå alltså! Vad hände inte igår?! Jees..

Mådde väl sådär imorse men nu har man smällt i sig en massa pizza och tagit sig en återställare och då är man på G igen!

Ska försöka sammanfatta gårkvällen/natten..
Detta hände:
Jag mötte upp Tess i väsby, vi drog till The English Pub (samma bygnad, precis bredvid frabror som var stängt igår), där försvann några timmar med sentimentala pratstunder, vin (både som vi drack och spillde ut), cider, shottar, dans, obehagliga och konstiga situationer! Haha!
Fredrik kom även och gjorde oss sällskap senare, då hade vi även hittat tre andra bekanta killar, (Filip Björn var en av dem btw, kul!) och ännu senare hamnade två ytterligare bekanta ansikten där.
Nyktra Freddan var så söt så han skjutsade mig och Tessi vidare till Märsta och KC när klockan var runt 00:30..Tess kom halvvägs på att hennes mobil inte var med, vi fick åka tillbaka och sen till Märsta igen för att mobilen hittades. Väl inne på KC spenderades de sista timmarna med mer vin, bekanta ansikten (Ellen tog priset när det gällde att vara glad över att se mig! :D), gjorde även ett riktigt kärt återseende med en gammal killkompis som jag inte träffat på ca 6 år! Så bäst!

Nu till det värsta: En kvart innan stängning kommer jag på mig själv att min mobil inte ligger i shorts-fickan där den varit hela kvällen, paniksituation!, som vi letade och ringde och frågade....utan resultat, åkte hem med Freddan som kom å hämtade ledsna mig.
Försökte planera imorse hur jag kunde fixa till allting så gott som det gick men kände det rätt hopplöst...Tur nog(!) ringde en kille upp Fredrik och berättade att han hittat min mobil och att han jobbade på KC igår...så jag får tillbaka min käraste, käraste ägodel senare ikväll då jag ska möta upp honom! Det finns i alla fall goda människor. :) Var så säker på att den var stulen..usch, vad jag mådde dåligt över det.
Aldrig mer ska jag vara så slarvig och okontrollerad! Aldrig! My baby!! Ska bli kul å se hur poulär man varit när man inte varit kontaktbar..nu vet ni det som försökt nå handikapp-mig idag!

Ikväll ska vi parta! Och ska hålla så hårt i min mobil som jag aldrig gjort tidigare. :) Nu kör vi! :D
Vet inte än vart vi ska till 100% ännu..har varit en hel del (vilda) diskussioner om det, men hittills vet jag att Micke, Mickan, Jessica och Revin ska med sen får vi se vilka vi mer möter upp! Nu kör vi!



Kommentarer
Postat av: Anonym

lovley :)

2008-10-19 @ 21:11:05
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0