Sweet dreams

Det där gick ju inge vidare om jag får säga det själv...
Haha, jag och Fredrik tyckte att det var en ytterst bra idé att sätta oss på ett fik och få oss nått i magen när jag kom in till stan, när vi äntligen nöjde oss med Café Nova (som för övrigt var ett himla mysigt ställe!) i Gamla Stan efter en stunds letande (klockan 5) kom vi inte där ifrån..förrän det sa till oss typ, haha alltså klockan åtta, då det stängde..
Så, ingen shopping idag, det får bli en annan gång! Mysigt var det i alla fall! :) Prat i 3 timmar om viktiga och mindre viktiga saker..att tiden alltid ska gå så fort när man fikar!

Nej, nu måste jag sova..ögonen svider...och imorn är man inte ledig. Så bums i min mysiga säng med mig nu!



Natti natti folks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0