Natti natti

Åkte och lämna in min kära mobiltelefon idag i alla fall, hoppas nu att det går fort att reparera den och ännu hellre, att det inte kommer att kosta mig något..men som sagt det felet borde gå på garantin...

Jag skaffade mig även ett abonnemang idag hos Tele2! Med det fick jag ett dyrt headset. Kanon! Vuxenpoäng på det tycker jag. Lätt!


Usch vad det känns långt till första (riktiga) lönen och den 15:e november när man inte har några pengar. Som alltid. Hittade såklart jättesöta saker idag jag gärna vill ha...så fort som möjligt...

Nej, nu ska jag gå och lägga mig.
Nighty!



Kommentarer
Postat av: FEBB

Ja haha jag märker det. Gud va roligt. Jag känner verkligen ingen som bloggar. ingen vågar väl för då skulle jag bara mobba de, haha nej :P Ja men den är inte bara lång utan svår att komma ihåg! Ska jag sitta här och säga, jag lovar att det abar är jag som tkr det. Gud av jag klagar! Tråkig jag är.

Men gud va bra eller tack eller vad man säger.Puss

2008-10-30 @ 00:53:24
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0