Just Dance! ;D

Igår var det mysigt!
Blev middag inne i stan med Syster, Emilia och Diana på Kungshallarna. Medans de tre åt sushi (bästa på hela kvällen - Emilia är skeptisk till hennes andra sushi-måltid och plockar ut riset från rullen! "Alla äter sushi på olika sätt!") stoppade jag i mig riktigt käk - friterad kyckling med sötsur-sås och ris! Namnam! Och jag skojar inte när jag skriver att de bokstavligt, alla tre hoppar på de rester jag lämnade kvar på tallriken! Sorgligt...
Men oj vad vi skrattade åt den situationen! ;) Efter de behövde dem även lite fika (ja, ät riktigt mat å bli mätt!) så vi gick neråt till Café Avenyn, där spenderade vi några timmar till med ännu mer prat och skratt! :)
Vid tio-tiden fick vi även för oss att sätta oss på någon lämplig pub..och efter ett jävla bra tags letande och många stånk och stön hamnade vi till slut på Tempel Bar i gamla stan, i ca en halvtimma...sen drog vi hem, haha, "varför kunde vi inte bara avslutat kvällen på cafét!" ;D

Nåja...en jättebra och mysig kväll var det såklart med dem. :)

Denna lördagskväll blir något o-lugnare, ska möta upp Sandra för inköp av groggvirke lite senare, sen blir det fix och trix här hemma och vid 7-tiden befinner vi oss hos Pia för våfflor å sprit! Och en utgång på det ännu senare! :)





En skål på det!

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

lovley!

2008-10-25 @ 18:29:13
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Roxanna

du är utmanad i min blogg! :D

2008-10-26 @ 19:34:46
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: juliao

koejokej, det lät väldigt mysigt:]

Hoppas du får en trevlig vecka!!

2008-10-26 @ 22:27:46
URL: http://juuuliaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0