Godnatt måndag

Idag har det varit bra på jobbet, inga märkvärdigheter..har för det mesta töntat mig med Tim. Stängde ihop med Johanna och cyklade hem på en alldeles för hög cykel..(fick bråttom imorse då bussen inte gick som den brukar..tog då en cykel och hann inte ställa om sadeln till min nivå!)

Ikväll har jag tittat på I ditt ansikte och skrattat åt Betner. Idag besökte de MUF men det roligaste i dagens avsnitt tycker jag var när Betner gjorde stand-up på dagiset Växthuset, haha! Kanske sitter kiss och bajs-humorn i sig fortfarande? Jaa..han är bara för bra. En sån skulle man gifta sig med. :D

Styrketräningen är avslutad och nu ska jag hoppa i duschen.
Imorgon ska jag upp 07:30. Jobbar mellan 9-15.
Så nu säger jag och bloggen godnatt..




Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack=)

2008-10-13 @ 23:28:57
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Revin

Puss .. läs mitt senaste... åh :/

2008-10-14 @ 12:05:28
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0