En annan dag

Lördagskvällen blev lyckad! :)
Som sagt började det hemma hos Pia, eller hos hennes granne? (bra att ta fel hus det första man gör, haha!), med cider, flera lime-drinkar, för många våfflor, TP och "jag har aldrig"..eller ska jag skriva "jag gillar att vara överst"...bara allmänt, haha någon förstod inte riktigt konceptet med "jag har aldrig" men det var rätt uppskattat å kul det med på sitt sätt. ;D

Vid elva-tiden drog vi in mot staden, 9 brudar det var...7 det blev, när vi kom fram..tror jag? Och delade på oss gjorde vi då med pga. delade meningar om vart vi skulle, jag, Sandra och Eva hamnde i alla fall på White Room, och visst hade vi kul, dansade till svetten rann och drack medsmugglad vin på toaletten men det tog dock alldeles för mycket i inträde och var inte direkt mitt ställe då nästan alla av någon konstig anledning klädde upp sig som om vi var på Östermalm. ;) Haha.... Men ett plus! Det har öppet till fem!
Vid fyra trängde vi oss ut därifrån och drog till donken, där mötte jag Fredrik och efter en jobbig bussresa till Märsta (då busschauffören tappade bort sig, körde fel och frågade om vägen 1400 ggr!) hamnade vi i alla fall hemma hos honom.

Igår var vi alltså bakis tillsammans i Märsta. :) På eftermiddan drog jag dock vidare till Tess och spenderade resten av söndagen där med djupa samtalsämnen, film och mys. :)
Hon skulle dock upp halv 6 imorse och lämnade mig där, Fredrik kom och hämtade mig för ett tag sen och nu sitter jag hemma hos honom. :) Försöker desperat att få i en kula i min ring till örat jag lånat av honom...


Klockan 4 börjar jag jobba! Stänger idag.
Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0