Äckel-väder!

Usch vilket tråkigt väder..nu vill man ju bara hålla sig inne hela dan, blä.. Men Diana är här inne med oss i alla fall..mys, mys..dock måste jag åka till jobbet strax så hon och syrran får fortsätta umgås utan mig, just nu tittar det på Shrek 1, en himla bra film det där!

Idag jobbar jag mellan 15-19 och efter det åker jag direkt till morbror och kusinerna, morbror och kusinen Oskar ska nämnligen firas lite med tårta och fika. :) Det blir säkert trevligt, mormor är här i Sollentuna också, extra kul att träffa henne med. :)

Ha en bra är-det-redan-torsdag!



Foto: Frank Schott

Kommentarer
Postat av: Emmi

vet, regn är så trist. så typiskt höstigt :P

2008-10-16 @ 15:09:01
URL: http://softpaleandpure.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt skön bild:)



godnatt<3

2008-10-16 @ 22:28:34
Postat av: Sabina

Svar till Anonym:



Ja den är himla fin.. :)

Natti natti!

2008-10-16 @ 23:24:23
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0