Say it right

Mornin'!

Då sitter man här då..tre dagar kvar på min praktik, eller två och en halv. På onsdag går jag bara till tre för att hinna hem, käka och göra i ordning mig innan mediaskivan. :D 19.00 ska vi som äter middag vara där, på Ice! Det kommer bli en helkväll! Det kommer bli en sjuk skiva! ;D höhö.

Min helg då:
Fredag, solade, myspys hemma hos älsklingen, kvällen kan summeras med pizza och Signs. :)

Lördag, storshopping med älsklingen hela eftermiddan på Stinsen. Usch, vad pengar vi spenderade! Känns inge bra alls att denna månadens pengar redan är slut. Det är liksom den 26:e idag. Hm. Skyller på La Redoute och Halens fakturorna. Är inte van vid sånt. Att handla och sen betala. Borde jag planera min ekonomi bättre?
Men mycket fina grejer blev det i alla fall. En ny bikini, ett par nya bikinitrosor, en ny mascara, ny hårspray, en söt topp, tre(!) nya solglasögon (kan se det såhär: behöver inte köpa fler i sommar :P) och..inget mer tror jag. Älsklingen hittade fina grejer han med. :)

Kvällens stora grej och fiasko; Eurovison..behöver jag väl egentligen inte ens kommentera. Alla är besvikna och chockade över vår plats. Jag var helt säker på att hon skulle komma inom plats 10. Helt säker. Skyller på jä*ligt dålig smak av alla som röstade. Usch. Skäms. Ryssland? Kom igen, låten var inte ens bra! Så tråkig! Bara för att de satsade så mycket pengar på sitt bidrag behöver man inte rösta på dem. Blä! Tur att de inte vann Champions League. Då hade det blivit lagom malliga..det räcker väl med både Eurovison och VM-guld i hockey.

Söndag, solade med Roxie på eftermiddan :), köpte tio röda rosor till min underbara mammi för att visa att jag tycker om henne...och för att det var morsdag, åt en mycket god middag med hela familjen och såg lillasyster dansa på kvällen i Rudbecks aula. Efter dansuppvisningen var det bara att åka hem och sova. Klockan var ju ändå efter tio när vi kom hem.

Det var min helg det. Men idag är det måndag och det betyder nya tag.

10 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0