Tråksöndag

Denna helg har gått fort..lite för fort. Tänk vad mycket en ledig dag till skulle göra..
Men vad har jag gjort då?
I fredags åkte jag hit till killen och har varit här sen dess. Var i och för sig en snabbis hem igår för att duscha och byta kläder men inte mer än så.
Igårkväll var det familjemiddag här, tacos. Mums. :) Drickan kom fram också efter en stund och det blev en trevlig och kul kväll/natt. :) Linus däckade i sängen typ men bra mår vi idag. Väldigt jättesega allihop men annars så..
Inte gjort mycket alls idag. Legat i sängen hela dan typ och Linus har bara spelat GTA. Men det finns inte mycket annat att göra en sån tråkig söndag. Men ibland kan det vara skönt det med. Vädret är sämst. 5+ är väl inget att hurra åt direkt. Räknar med en förbättring...eller förhöjning av graderna nästa vecka.

Börjar bli orolig nu för vädret..tänk om det inte hinner bli varmt till den 5:e.. Då vet jag inte vad jag gör. Jag vet att det för inte så länge sen gick från 23+ till 13+ från en söndag till en måndag så det kanske inte är helt omöjligt men...snälla låt det vara varmt, låt det vara sol. Please!

18 dagar kvar.

Nu ska jag fortsätta slöa. Ikväll ska vi i alla fall titta på det alltid lika roliga Sanningens ögonblick. Hade velat kolla på Bodyguard också..den är så bra men den börjar samtidigt. Hm.


Bilden är tagen från www.kanal5.se

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0