Sommarkvällarna är som en drog

Hej hallå!
Två och en halv vecka kvar nu på praktiken..shit, vad tiden gått fort. Alltså tre och en halv vecka till studenten..det är sjukt.

Sitter just nu och lyssnar på ett samtal mellan Sophie och en fransman..ska skriva ner den i ett word-dokument. Ja, det pratar på svenska..men visst blir det lite otydligt ibland. Haha, jag måste ha de mest varierande uppgifterna på en praktikplats. Lätt!

I fredags var det trevligt hemma hos Lindberg och Benjamin. Som alltid. :) Vi var några stycken som drack lite och pratade. :)
I lördags var det ännu trevligare. Då solade jag ett bra tag ute på terassen och fick liiite färg. :) Att det ska vara så svårt! Vaknade dock och kunde inte öppna ögonen. Yes, hade fått ögoninflammation. Hm, mindre kul. Men det fick gå ändå. På med brillorna bah. Kvällen tillbringades hemma hos Jossan med henne, Linus och Viktor. Parmiddag is the shit! Nej, men vi hade mycket trevligt och kul med en god Taco-middag, dricka och monopol. :) Jag vann! Så stolt! ;D
Blev sista tåget hem så det var skönt. Och värmen.. Alltså vad ska man säga.. Underbart. Jag kunde inte annat än vara lycklig när jag och älsklingen gick och sjöng på Juni, Juli, Augusti påväg till Helenelunds station (Dock helt fel ordning men ändå! Det var som en sommarnatt! Åh! Ge mig mer! Vill bara suga in det!)

Igår var det söndag och jättevarmt också. Då var det dock mycket blåsigare men jag låg och solade på taket ett bra tag ändå. Så skönt. :) Ögonen kändes mycket bättre också. :) Tror att ögoninflammationen gick över under natten nästan..känner inte alls av den idag. Jippi! Hur som helst..kvart i tre bar det av mot Edsvik konsthall med Hasse och Mammsen. De kollade lite på våra projektarbeten och jag stannade kvar för att städa vid fem. Det gick som tur nog på rekordtid det med (20 min!) och jag kunde åka hem till min Linus efter det, en efterlängtad middag (pizza) och tv:n. :)

En timme till lunch..magen ropar på mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0