Nu vet jag!

Ja! Nu vet jag vad jag ska ha på migikväll! Med lite hjälp från "min" receptionist Sophie här alldeles bredvid kan jag ju klara av allt! Haha, ingen dum idé kom hon med heller. Ska låna en stor och lila/svart fjäderboa här ifrån Volt, mer säger jag icke. ;) Bilder får ni se imorn. ;D "Ursäkta mig, jag har kommit fel.."

Skivan äger rum inne i stan på Riddarkällaren. Har aldrig varit där men det verkar bra. :)

Lunchen blev på Woukhouse. Nachotallriken var lika god som vanligt, jaa. Imorn ska jag nog också dit och ta Absolut Thai, mums. Det ska tydligen vara lite som min favorit som Linus gör, med cashewnötter och cocosmjölk. :)

Blev allvarligt talat lite besviken på lunchen. På tre personer som satt bredvid. Två män och en kvinna. Under hela lunchen var det ända dom kunde prata om kompost! Nej men gud vilket roligt ämne! Undrar om de verkligen tyckte att det var intressant...eller om de bara lottade lunch-samtals-ämne...sorgligt. Jag vill inte bli gammal. Jag vill inte bli vuxen. Och om de nu tyckte att det var så himla intressant varför prata om de när man äter? Har inte er mamma lärt er bordsskick? "Ja, alltså vi har ju en varmkompost...blablabla...och man kan ju känna att det är varmt.." "Jaha..coolt" "Vad bra..häftigt.."
Har ni inget annat gemensamt att prata om? Snälla!

Tacka vet jag lunchsällskap så jag slipper sitta och lyssna på andra! Ellen kom tillbaka till praktiken snart och rädda mig, luncha med mig!


Vårregn luktar gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0