Make my day

Lunchtimmen gjorde verkligen min dag. Fick låna Sophies übersköna ballerina skor att ta mig fram och tillbaka till karlaplan (detta påminde mig om att jag måste köpa nya ballerina, i mina favoritballerina kan jag stoppa flera fingrar igenom :( hm) och magen fick äntligen mat i sig. Thai blev det, med kyckling, wokgrönsaker och cocosmjölk. Smarr. Mycket mat och mycket starkt. Så ville jag ha det idag. Nu har jag ont i magen.



Kanske ett par svarta och vita? (Nu föll tankarna tillbaka på ballerinaskor igen). I want. Kan höra plånboken vråla "neeej" från min väska. Typiskt.


Pratade även med Linus nyss, nu är jag på lite bättre humör tack vare det. Känns bättre nu.

Känns inge bra att mina ögon börjar gå tillbaka till någon-i-28-veckor-senare-looken-som-har-blivit-smittad-men-är-imun. Inge snyggt med rödsprängda ögon. Undrar om ögoninflammationen kommit tillbaka eller om de är lika trötta som mig bara.. uh.

21 dagar kvar.

Vill fortfarande hem och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0