Lätt som en..

..plätt?

Ja, det tycker jag faktiskt att det var. Klockan 11 var jag i skolan, dock igen lite för tidigt (men jag visste ju inte när biljetterna skulle börja säljas) ca en halvtimme men på den tiden hann jag köpa en sportbulle (skolans godaste, och rundaste? macka) till lunch och låna Min vän Leonard på bibblan. Yes, något att läsa i sommar! Åh vad glad jag blev när jag såg att den fanns inne! :)
Men som sagt fick jag tag i en biljett till Linus, utan att stå i kö, (har tvåorna förstått att det inte har något att göra på slutskivan? Hoppas!) skönt! Men det såg ut som att de hade väldigt få kvar.

Simple as that! Nu är det ur världen!

Vid halv tre kommer min graflärare hit för att se hur jag har det på praktiken, det blir intressant. Trodde nästan att han hade glömt bort det. Kunde ju alltid hoppats. Ha.

Men tills dess ska jag kika på det papper och post-it lappar som ligger på mitt skrivbord...för jag antar att jag ska fixa det som står på dem.

15 dagar kvar
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0