LaChapelle

Mycket nu igen..men nu ska här uppdateras.

Lördags kvällen blev kul med som jag skrev pizza i hld, förkrök hos Jossan med några stycken och utgång till Huset i gamla stan. :) Det gick lite trögt för mig med drickan men det var väl pga dagen innans stohej. Hur som helst blev kvällen bra och slutade som vanligt på donken innan man satt på nattbussen hem.

Söndag...vad gjorde jag då..jo, juste, jag hade dansuppvisning, det var kul, förutom att jag höll på att svimma i slutet typ, hade rejält med kläder på oss..inte jätteskönt men..det gick bra kändes det som. :) Blev tyvärr sista dansuppvisningen med Kindahls dansskola eftersom att jag, syrran och Anna känner att vi ska testa på något lite bättre inne i stan. Och så blir det nog till hösten. Ska bli kul. :)
Vad gjorde jag mer i söndags...jo, alla var här hemma och tittade på tv..jag började plugga vid tio till provet jag hade i måndags..satt uppe till två..sov typ 4,5 timme.

Igår var jag alltså lite trött..och provet gick väl..sådär, hoppas på G, hah. Men det är så liite kvar nu! BARA EN JÄ*LA MÅNAD MINUS EN DAG!
Var hemma hos Linus igår kväll med och åt grillspett med potatissallad..mums, det var länge sen. :)

Och vad har man gjort idag? Var i skolan mellan ca 09:30-13:00 och inte gjort ett jä*la skit typ. Jo, gått fram och tillbaka mellan Edsviks konsthall och skolan. Så himla onödigt. Håller på med edsvik utställningen med våra projektarbeten som invigs imorn 13:00. Det blir bra och kul. Men hade verkligen ingenting att göra idag förutom smågrejer.

Imorn ska jag vara i skolan vid 11. Naahajs.
Ikväll ska jag vara hos älsklingen men först vara i Nacka Strand med hans systeryster Sandra för att kolla på David La Chapelle utställningen som är där nu. Ska bli riktigt kul å se.

Gotta run!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0