Jag är pedant

- Jag måste veta att jag inte har några lösa hårstrån på mig.
- Jag måste bädda sängen innan jag åker hemifrån.
- Jag måste lägga en sak tex: fjärrkontroll rak på ett bord om den ligger snett.
- Jag måste torka diskbänken/handfatet om det finns några droppar vatten på den.
- Jag måste planera typ allt jag ska göra.
- Jag måste ta bort eventuella mascara prickar på ögonlocken när jag sminkat mig.
- Jag måste räkna timmarna jag får sova varke natt.
- Jag måste flytta in en stol mot bordet om den står för långt ut.



Lunchen var btw så himla skön! Satt vid Karlaplan i solen. :) Mys. Men himla varmt. Kände att jag hade för mycket kläder på mig. Dagens onödiga: Köpte vanligt jä*la vatten på flaska till min macka. Hm. Nu har jag i alla fall en flaska att fylla när jag vill.

Nu ska jag hem. Blev nyss informerad om att jag och Linus ska hem till Lindberg ikväll där några stycken kommer vara och grilla och dricka lite. Öl sa han. Jag vill inte ha öl. Aja, det blir nog trevligt. :) Även om jag hade föredragit att bara vara hemma och ligga isoffan. Har ont i axlar och rygg, har stått vikt över ett bord hela eftermiddan och strykt.

Ha en härlig fredagkväll!


Time to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0