Dagens bild - Cameron Diaz



För att hon är en fantastisk skådespelerska, (en av mina favoriter) och för att hon har världens härligaste skratt och leende! Att hon även är skitsnygg behövs väl egentligen inte nämnas. Det vet väl alla. Bilden är så fin!


Den här dagen har gått läskigt fort. Blev jätterädd när jag såg att klockan var 17:02 på datorn för tjugo minuter sen. Då hade ju klockan nyss varit 15:30 liksom. Inte för att jag klagar, ibland är det skönt att tiden går fort. Speciellt på "jobbet" kanske. Men det var ju läskigt. Trodde någon drev med mig.

Aja, nu ska jag hem. Blir en lugn hemmakväll ikväll. Skönt. Ska titta på Ladder 49 klockan nio. :)

Ha en fortsatt skön måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0