9 månader av kärlek

Godmorgon!
Då måste man iväg till skolan idag igen då..måste fixa en gubbskivebiljett till Linus. Inge kul för jag är säker på att jag kommer få stå i en lång kö i cafeterian idag eftersom att de nu släpper biljetterna till alla som vill ha. Men vad gör man inte för älsklingen..eller hur? ;)

Föresten så har vi 9 månaders-dag idag! :D Tiden går så fort!
Visst kändes det som igår..



Älskar dig baby!
Gammal bild men jag gillar den..och så finns det rätt dåligt men nya bilder på oss.. :P

Igår blev det lite planerande av semestern, ja, nu vet jag i alla fall vilka 4 veckor han ska vara ledig och då kan vi ju börja planera in våran utomlandsresa, skärgårdsluff och ev. Peace and Love. :) Åh, det kommer bli så bra!

Kollade på första delfinalen av Eurovision igår..det var intressant, som vanligt varje år fanns det bidrag som var rätt bra och andra som var ett stort skämt..eller rätt många faktiskt. Men på torsdag klockan 9 blir det mer spännande då andra delfinalen går och då tävlar ju Pirelli! Då ska tummarna hållas för annars vill man ju inte se den riktiga finalen på lördag. Och det skulle ju vara lite mysigt som vanligt att sitta uppe länge (21-00) och lyssna på musik och äta snacks. Som varje år. :P

Nu ska jag göra annat vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0