"Du börjar få in snittsen"

Tredje dagen..börjar kännas bra nu. "Du börjar få in snittsen." som sophie sa. Booya! ;D

Ska snart ner i källaren med chefen Johan..kolla på fotostudion..kul! :D
Fixade iordning för ett möte imorse också och var med på det, kul det var, haha så roliga ideér, kan såklart inte skriva vilken kund det var som var här eller vad vi sa men ändå, kul var det. ;)
Ska som sagt försöka vara med på minst 1-2 möten om dagen.
Såg även ett mejl nu att Yann behöver hjälp med en utskrift.

Hjälpen kallar! Vi hörs! :)

P.s Jag joggade med älsklingen igår och fyf*n vad jobbigt det var. Han vill ju aldrig stanna, jogga, jogga hela tiden. 25 min. Haha och så intervaller, vad slut jag var! Men har inte så ont i benen idag som jag trodde att jag skulle ha. Strechade iof en stund.

Gjorde en god middag igår med men äter man vid tio på kvällen (måste bryta denna vana också) har man inte den bästa aptiten, vi var mest trötta men vi gjorde en blanding av räkor, wookgrönsaker och lime. :) Mumsi. Efter det däckade vi i sängen typ. zzZZZzz

Nu måste jag göra annat! Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0