GOTLAND HERE WE COME!

Nu sitter jag, syrran, Revin, Emilia och Diana (moraliskt stöd, blame your self!) och längtar. Båten går 04:50 om ca 6 timmar och vi åker här ifrån halv 4. Tur att vi får skjuts. Vi är fortfarande lite osäkra på om vi ska sova eller inte och vart (sängen, bilen, båten..?) men det får väl bli som det blir.. Taggade är vi i alla fall! :D Till 1000! Det här kommer bli en bra vecka! Abslout!

Gårdagen blev lyckad. :) Mycket folk, mycket trevligt folk, annat folk..och roligt folk, dricka, oätbar mat, skratt, prat, dans och låga priser i baren. Vi var som vanligt kvar tills "stängning" och höll igång tills taxin kom. Ett perfekt slut på kvällen var donken-natt-maten som väl behövdes efter "mossan" och limegrön hummus. Sen kunde vi somna som prinsar och prinsessor vid 4 tiden.


Hörs om en vecka! Om jag fortfarande lever då! ;D
Ha det bra, för det ska vi ha! :D


Kommentarer
Postat av: Diana

hahaha, vi får ta det nästa sommar! så får ni vara mitt moraliska stöd när jag åker till thailand i höst ;) yeah baby!

2008-07-14 @ 15:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0