80 års skiva

Idag är det lördag och klockan 5 ska jag på 80 års skiva i Skärholmen med familjen Åström. :) Linus moster blir 50 och hans kusin blir 30. Ska faktiskt bli riktigt kul och trevligt. :)
Ville bara uppdatera lite innan vi börjar göra oss ordning.

Igår blev det utgång, en lyckad sådan. :) Först förade vi (Jag, Linus, Lindberg och Jari) hemma hos Malin och sedan drog vi till Huset i gamla stan. Åh, vad jag gillar det stället! Hur bra som helst! Alltid lika lyckade kvällar där. :) Blev hemgång vid halv två då kvällen även ville bjuda på en utkastning av någon..haha, inte jag alltså. Men det gjorde inte så mkt och jag har aldrig i mitt liv kommit så precis i tid till en nattbuss. Haha, vi fick väl vänta ca 4 min. Alldeles lagom ;D

Hur som helst..en lyckad kväll blev det med mycket skratt, dans(!), svett(!), dricka (kanske för mkt åt några) och det ska vi göra om! Och det ska det bli i kväll med..en lyckad sådan alltså. :) Blir taxi hem hit inatt och sen är det bara att sova ut, åka hem igen i morgon, packa det sista, umgås med tjejerna på kvällen som ska sova över för att underlätta, även Diana :) Och sen drar vi! 05:05 går båten! :D Galet! Hoppas på lite sömn..

Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0