Vevax!

Ah, känns skönt att jag börjar 12.40 idag och slutar 13:40 ;D Man vill ju nästan strunta i att gå överhuvudtaget men den enda lektionen är ju som sagt mkoma och då måste jag gå! Jag vill gå på de lektionerna nu! Vi håller ju på och fixar med vevax! :D Jag är med i scenografigruppen så vi har ansvaret för att pimpa och dekorera scenen :D Det är så kul! Vi är snart klara med vår brunn som vi byggt och målat men också två väggar, de ska fortsätta att målas på idag. :) Vi har även skurit ut två hål i vardera vägg till fönster och målat läskiga saker på fyra papper som ska sitta fast bakom dem, och när vi belyser dem...uuuh scary ;) haha, det kommer bli så jä*la bra! Inte långt kvar nu! Tisdagen efter lovet (den 4:e) kör vi! ;D Måndagen tillbringar vi med att bygga upp allt och köra något genrep ;D
Och veckan efter det..börjar praktiken! No more school!
I förra veckan kom även upp bilder i korridorerna i skolan på personer från filmer som: The ring, DET, The Grudge, Freddy vs. Jason, Exorcisten mfl..haha riktigt kul när folk går förbi dem.. ;) Ja, det är tema skräck.
Denna vecka kommer vevax video awards affischerna upp och biljetterna går att hämta ;D

image475 image476
Bilderna är från www.cine.se och www.mtv.com
Och det här är lindriga ;P

Nu ska jag göra det jag satte mig vid datorn för att göra..plugga.
Ikväll ska jag hem till min älskling. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hjärtat mitt..det e så härligt att läsa din blogg...som att vara en del av din vardag.
väldigt lyxigt för en moster som allt som oftast saknar sina tussor.. :) tvinga mickis att blogga nu oxå.
om det är nåt så hör du av dig va?
puss puss

2008-02-18 @ 17:38:20
Postat av: Sabina

Vad söt du e..saknar dig med. Men vi ses på lördag. :) Jag ska försöka ;)
Det gör jag, lovar :)
Puss och kram

2008-02-19 @ 13:04:18
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0