Vårkänslor!

ååh Gyllene tider spelas på radion och allt är underbart! haha och varför är Sabina så lycklig denna dag? Jo för att det är 7+ ute! 7 plusgrader har det ju inte varit på typ månader! Haha det är ju jättevarmt! Och det är sol ute! :D

Det var jättetrevligt igår, hade superkul hemma hos Minna, som alltid :) Blev kanske lite mycket vin till slutet men vad spelar det för roll när jag mår jättebra idag! :D Jag och Diana kom dit vid åtta och då hade alla andra redan kommit förutom David som kom senare, vi var inte så många där men vi har alltid skitkul ändå ;D Vi var väl 10 tjejer och en kille, haha ;D Vi snackade, åt snacks som minna fixat och kollade på när hon öppnade presenterna :) Resten av kvällen bestod av fotografering, vin, allsång och dans! :D David hade ju med sig guran och kunde spela allt vi ville typ, tänk er tio tjejer som försöker sjunga till olika klassiker. te.x. kung av sand men pga dricka blir det med gap och skrik, haha det var hysteriskt och vackert! Kvällen tog väl slut tidigare för vissa än för andra och jag, ellen, sofie och hanna togen taxi, bara jag och hanna som skulle vidare till rotebro, men tur att man kunde dela den med någon iaf, har ju så lite pengar som det går just nu typ ;D Hur som helst så var det jätteskönt att komma hem till Linus så snabbt, mötte väl honom strax efter 2. :) Var lite borta då fortfarande men jag tror tiden är rätt... ;) Bilder kommer var så säker...många ;D Janina sprang ju runt med den underbara systemkameran..så bra bilder är det med ;)

Hur som helst..kvällen blev lyckad. :) Det blir en kväll att minnas, helt klart. :)
Åkte hem från Linus för typ en timma sen, åh vad lycklig jag blev när jag öppnade dörren, det var ljust och varmt! Ville knappt kliva på bussen när den kom, solen värmde så härligt ju! Tänkte nästan gå hem frin stationen men eftersom att bussen stod där så tog jag de iaf..ska ut snart ändå! Idag är ju första dagen på syrrans, min och annas joggingdagar, har ju bestämt att jogga nu varje tisdag och söndag, denna dag kunde inte bli mycket bättre att jogga på! :)
Min älskling kommer hit också efter jobbet :) Vi ska käka jättegott ikväll med familjen..förrätt och grejer.

Nu ska jag försöka få tag i dem och plugga lite...ja på en söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0