Hard work work

Jaha är det såhär det känns att jobba...trött. Haha, blev rätt sent igår, syrran och jag jobbar ju hos morsan nu under lovet, hjälper folket lite där borta med grejer de inte hinner med, kontorsarbete alltså, jättekul..mmm.. ;D Men det är pengar! All that matters! Satt över igår för att stackars mamma ändå gjorde det, klockan 10 kom vi där ifrån, på kvällen..då var väl det mesta roligt för mig och syrran...humorn var på låg nivå med andra ord, när vi sorterade papper kunde det låta ungefär såhär: S som ääär....snopp... I som ääär...Isterband....vad fan är..?... A som äär.....apa.... K som är...Knu...krulla..... B som ääär.....bög...
Ja ni förstår. Men idag var jag ändå hyffsat pigg även om vi satt så länge..morsan och mickan vad däremot ganska sega men de behöver ju en kopp kaffe varje kvart för att vara på topp...Själv dricker jag inte det och nöjde mig med 5 koppar varm choklad igår, haha ja vi fikar ofta. Men det är ju så gott. :)

Har inte blivit något bloggande men har inte hunnit...såå..lite uppdateraing..vad har jag gjort? Måndags? Jobbade till fem, kom hem, åkte till Linus senare..igår åkte jag ifrån honom vid åtta till stationen, morsan och mickan hämtade mig där, jobbade till tio som sagt, kom hem och gick och la mig i princip bara, och idag jobbade vi till fem..blir samma imorn fast då åker vi in och hem komunalt eftersom att morsan ska ut med jobbet efter vi slutat. Blir kanske jobbing när jag kommit hem, om jag orkar och om det inte är lika pissigt väder som det var/är idag..då kände man ju inte för att vara ute direkt.
Imorn ska jag och min älskling gå på bio och se Sweeny Todd iaf, jaa :D Äta gör vi i kista innan också, mums.. :)
Möter honom vid sollentuna när han slutat, vid sju och så drar vi vidare.. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen till Linus! :) Ikväll ska vi vara pizzabagare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0