Godmorgon onsdag

Har jag tappat bort dagarna? Det var ju tisdag igår! (då jag inte hann blogga), haha, och idag är det onsdag!

Well well...
Igår jobbade jag, sen kom TaxiTessi och hämta mig och vi åkte och solade.. :) Kvällen spenderades med fram-och-tillbaka-körning mellan rotan och väsby. Typ.
Hem till Tessi i väsby för att byta om och fixa lite - till Sollentuna och hämta Linus - till Vallentuna och hämta Kim (här tog sittplatserna slut i Tessis jobb-bil, jag hamnde där bak bland allt bråte)-  hem till Linus i rotan för att hämta film - till glädjen för att handla mat (McDonalds) - och slutligen hem till Tessi igen i väsby för att vara kvar där! (ja, tills vi skulle hem igen)

Vi tittade på Saw III, nästan så att jag tycker att den är bättre än både ettan och tvåan. :)

Underbara titanic gick på tv igår, den såg vi innan vi somnade. Finns ingen film som den.



Nej, nu borde jag göra mig i ordning. Jobb mellan 14-20.20 idag.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad håller du på mednu då? :)

2008-12-17 @ 16:36:13
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: Nej, jag vet, det är något konstigt så det inte går att kommentera? :o

Men iaf, jag älskar också den bilden! Så otroligt fin :) Hoppas du haft en fin dag!

2008-12-17 @ 17:40:19
URL: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: Tessi

Haha ! Ja jävlar vilken åkarkväll alltså ! phuueh .. Vi såg också T to the I to the T to the A to the N to the I tho least but not the smallest C ! Wohohooo I love it !



And I love you <3

2008-12-19 @ 09:35:33
Postat av: Sabina

Sv till Tessi:



Hihi ahaaaa :D

I love yoooouuu baby <3

2008-12-19 @ 11:31:29
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0