Några ålderstecken..

Då vet man att "vuxenlivet" står utanför dörren och knackar...ja, i alla fall utanför min dörr..

...jag går och lägger mig tidigt för att kunna "sova ut" innan jag ska upp och jobba..
...jag är trots det ändå trött på morgonen..och hela dan..
...jag använder mina glasögon när jag jobbar och resten av dagen för att mina ögon är för trötta för linser då jag går upp så tidigt..
...jag har raderat mig från playahead.com..
...och gått med i facebook..
...nej, där skojar jag..är fortfarande en av de få som står emot fejjan..
...men det är väl bara en tidsfråga tills jag också faller för grupptrycket..
...jag dricker någon form av alkohol nästan varje kväll efter en dag på jobbet..."för att det känns bra"..
...jag använder ord som "dock"..
...jag har börjat använda dag och nattcremér mot rynkor..
...jag vill köpa så många böcker!
...för jag vill läsa dem!



m.m


Kommentarer
Postat av: Roxanna

ja desamma babe, alltid lika kul att träffa dig! ^^ Nej vi ska verkligen inte vänta så länge denna gång, fy fasiken! hehe.



Jag lägger ut bilderna senare :) pusspusssss

2008-08-05 @ 19:18:18
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Mamma

Akta dig!!! alkohol i någon form varje dag är inte okej! å absolut inget ålderstecken!

Det är en svaghet. Lär dig varva ned med något annat! Love U

2008-08-05 @ 22:39:36
Postat av: Diana

haha daamn girl, you are getting old and alcoholic! lyssna på mammsen!

2008-08-06 @ 01:08:50
Postat av: Sabina

Svar till Mamma och Diana:



Inte varje dag..bara när jag jobbar...Jag skyller på Linus! Ha! :D

2008-08-06 @ 12:15:54
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0