Uppdatering innan lunch

Måndag..bara två dagar denna vecka..naaahaajs!
På onsdag är det mösspåtagning som jag redan nämnt! Ja ja ja! :) Någon som vet vilken tid det är? Haha, kan vara bra å veta....

I fredags kväll tog jag det lugnt med älsklingen hemma hos mig, så mysigt så.
I lördags eftermiddag åkte typ hela familjen till en försäljning av kläder som inte blivit sålda i butiker som pieces, Vero Moda, Jack and Jones mfl. Perfekt ju! Och billigt var det! :) Hittade tre linnen, en klänning och ett par örhängen. :) Mycket nöjd. Dit måste jag igen.
Efter shoppingen åkte jag, syrran, Linus och Micke hem till Linus för att hämta grejer till honom för kvällen. När Micke ändå hade bilen är det bäst att passa på. Och resten av eftermiddagen tog vi det lugnt med lite dricka på altanen hos oss. Mickan och Mamma skulle ju in tidigare eftersom att dom skulle på middan på skivan och Mickan skulle föra någonstans innan det också så jag, Linus och Micke var hemma och hade jaa..några timmar att fixa i ordning oss innan vi skulle dra in vid nio. Micke och Linus började dricka vid två, så dom var väl lagom glada när vi skulle dra. Jag hade annat att tänka på men en drink, en cider och två shots hann ner iaf. ;P
Vi åkte in till centralen, jag och Linus tappade bort Micke, åkte in till djurgårn/gröna lund med taxi, kom in på Lejonbacken och träffade allt folk. Lite strul blev det i början av kvällen med efter ett tag löste allt sig och kvällen blev bra! Kunde varit mer folk där men rätt folk var det iaf. Man hade träffar dem förut. :) Mycket trevlig kväll får jag säga. :) Bilder där ifrån har jag inga än, det kommer...men så här såg jag ut iaf:

image620 image622image621

Linnet är btw det linne jag åkte och köpte i fredags! Nu syns ju typ en fjärdedel men det ser likadant ut hela vägen ner. So cute!

Söndagen blev också lugn och vi mådde bra, Linus var ledig igår med så vi njöt av att vi kunde vakna och dra oss tillsammans. :) Vi åkte hem till honom på eftermiddan och köpte pizza. Mycket passande och god middag. När vi ätit färdigt var det bara att vänta till klockan nio då Sanningens ögonblick gick. Så det blev en film från Linus stora utbud. Man går ju hellre till "Linus filmer" nu för tiden än till Vivo eller kiosken vid centrum och hyr film. 28 veckor senare blev det, uppföljaren till 28 dagar senare, vi såg den på bio för ett tag sen. Haha, nästan så att den var läbbigare igår. Sandra var ju inte lite bra på att tagga upp stämningen. Vi skrek ju innan den börjat. Haha, nej men har ärligt talat aldrig sett en person så skrämd för en film. Såg du ens någonting bakom den kudden Sandra? Eller jo, deras mamma vägrade faktiskt vissa delar i filmen. Hon satt på golvet lite längre bort ett bra tag. Haha gullisar! Iof satt jag och med en kudde upptryckt i ansiktet stora delar av filmen och jag hade ju sett den en gång tidigare. Men jag kollade och bra är den. ;) Riktigt bra.

image623

Nu är det lunch och jag är hungrig! Ica here I come!

Kommentarer
Postat av: Diana

13.30 i aulan :)

2008-04-28 @ 13:23:12
URL: http://thunberg.blogg.se
Postat av: Revin

hihi :D
grr!
tack ;)
Kommer bli galet nice. ses på onsdag!!

2008-04-28 @ 13:45:49
URL: http://revin.blogg.se
Postat av: Roxanna

Vart låg det där stället där du och din familj var och köpte kläder i lördags? :)

2008-04-28 @ 13:46:32
URL: http://Roxiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0