"Top that!"

Snart e det lurre! :) Får se vad jag och tjejerna äter någonstans.
Varit ute en snabbis idag redan och det var himla skönt. Hoppas solen och värmen håller i sig. :)

Lite planer:
Imorn ska jag med flera härifrån volt gå och se Andy Warhol utställningen på Moderna museet, coolt och kul tycker jag. :) Lunch blir det med dem också. :)
Eftersom att det är torsdag imorn behöver jag även gå tidigare för jag dansar, ska bli kul. :) Speciellt eftersom att Anna är hemma nu och säkert jättebrun, orättvist, vill också utomlands.

image561
Klassiska Marilynbilden, konst av Andy Warhol, bild från www.konstenattleva.wordpress.com

På fredag går jag på min första skiva. Vad-du-vill-bli-när-du-blir-stor-skivan, kommer bli grymt kul! :D Diana skulle fixa biljetterna ikväll. :) Lite osäker på vad jag ska klä ut mig till än men det kommer jag säkert på. Woho!

Lördag blir nog en lugn dag, är förhoppningsvis med Linus och tar det lugnt efter han slutat jobbet. :) Ska bli fint väder så kanske det blir en promenad.

På söndag blir det fika hemma hos pappa och Kicki. Blir nog mysigt som vanligt. :) Så det ser jag fram emot. Extra kul är det såklart när de är jag och syrran som firas lite sådär efteråt. Och lillebror Malte med föresten. :) Många som blir ett år äldre på samma gång..senaste gången vi var där firade vi ju Ludde. Hihi

That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0