Tidig morgon med baciller

Usch och så börjar man bli sjuk då. :( Trodde jag skulle få slippa undan. Kände att jag började få ont i halsen igår. Borde inte dansat med det. Då blir det alltid bara värre. Och det blev det. Men vill inte. Inte nu. Aldrig. Speciellt inte nu. Idag.

Jag tog en ipren och sprang till 06:23 bussen imorse i alla fall. Man ställer väl upp för laget liksom. Men mår inge bra alls nu. Tror jag har lite feber..och ont i halsen. Men jag ska ju på skiva ikväll! Skiter i! Jag ska gå!

Frukostseminariet imorse mellan 07:30-09:15 var super bra hur som helst. Faktiskt värt att gå upp en timma tidigare för. Jag skojar inte. När jag kom in på restaurangen Combo imorse var massa ljus tända, lugn musik spelades och belysningen var dämpad. Kändes som om jag hade kommit in på ett spa. Det är så fint där inne. Och vilken frukost! Jag tog både juice, latte, nygräddat bröd med olika pålägg, världens godaste croissant och en fruktcocktail. Orkar jag någon lunch? Gott var det i alla fall. En sådan frukost borde man äta varje dag. Mumsfilibabba.
En föreläsning av en kille som heter Mikael som grundat Multisport hölls också. Och den var helt fantastisk. Så himla intressant och inspirerande. Kul. :)

Så morgonen har i alla fall börjat bra och jag har fått mitt första samtal på växeln. Det var Jocke som sa att mina teckningar gjorde succé där nere på filminspelningen. Haha :D Det är så kul att det kommer visas på tv! Mina teckningar i en reklamfilm! Haha ;D Kan inte avslöja än på bloggen vilka det gör en reklamfilm för men den kommer bli skitkul och bra! :)

That's the way aha aha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0