Snart helg

Jahapp. Då har förmiddagen gått då. Och den tillbringade jag nere i mörket i källaren med Björn och fotografen som är här för en plåtning till en av deras jobb. :P Men kul är det. Att se hur en riktig fotograf arbetar alltså, (källaren är inte lika spännande längre) eftersom att jag är intresserad av det. Tur att jag gått några fotokurser annars hade jag inte förstått mycket..fotografsnack är krångligare än man tror. ;)
När jag kom upp igen kändes det skumt hur glad jag blev över hur ljust och varmt det var, haha.

Lunchen idag spenderade jag på samma sätt som igår. Lovley! Satt dock idag på en bänk på Karlaplan och njöt av solen som brände på min kropp. Glassigt!

Ska tillbringa lite eftermiddag i källaren också faktiskt, för att se hur allt blir, ringa ett par samtal, skriva in lite grejer på intra nätet och klippa ut fler pappersfigurer..det är väl typ det, sen är det helg! :P

Ha en skön fredag i solen för det ska jag ha!




Kommentarer
Postat av: Roxanna

hihi I neew it! :) Dom är så fina ^^

2008-04-25 @ 13:21:10
URL: http://Roxiee.blogg.se
Postat av: Citty Olsson

Hahaha coolt.

2008-04-25 @ 16:21:18
URL: http://finest.se/Citty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0