Fredagsfräsh

Good morning everybody, how are you today? :)

Superväder idag med! :D Måste verkligen passa på att utnyttja det idag, ännu mer, eftersom att det tydligen ska bli molning och regnigt i helgen och början av nästa vecka. Uääh. Tummen ner för det tycker jag.
Nästa vecka är en kort vecka i alla fall. Måndag och tisdag är jag här. Onsdag är jag väl i skolan två timmar typ för då är det..mösspåtagning! Woooho! :) Ska bli riktigt kul. :) Samma dag som valborgsmässoafton..ännu mer skäl att fira! Tippar på att det blir lite festande av. ;D

Torsdag, ledig, dansar sista gången innan uppvisningen på söndag. Naaajs. :)
Fredag, ledig. Naaajs! :)
Nästa vecka känns rätt lugn och bra men vet att jag måste plugga en del också. En APU-rapport ska nämnligen vara inne den 5:e och då ska även ett arbetsmiljö-prov göras i skolan. Blä.

I look like this today.

image617image618

Idag ska jag vara med min Linus. Mys. :) Men först ska jag åka till Stinsen en snabbis efter jag slutat för att köpa ett linne på gina trico jag fastnat mycket för jag såg på en blogg. Att läsa bloggar ger ju mer än man tror. :P

Nu ska jag fortsätta klippa ut små pappersfigurer. Haaard work. ;)


Kommentarer
Postat av: Roxanna

ska du köp aett sånt där vitt elle rsvart linne med massa blommor och sånt på?? :) jag köpte iaf båda två färergna idag hehe :)

2008-04-25 @ 12:45:42
URL: http://Roxiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0