April, april..

Jaha då kan man logga in och blogga igen då..hoppas de löser alla problem inom kort, jag kan fortfarande inte kommentera..hm.

Nåja..helgen har varit mycket bra. :) Tina vann som jag hoppats på i fredags, yes. :)
I lördags tog jag och älsklingen det lugnt hemma hos mig först men eftersom att vi var ensamma hemma hos honom drog vi dit istället och gjorde oss i ordning för utång, vid halv nio tiden kom Eiden med sin flickvän Maria, vi köpte pizza och drog upp till Linus för att fortsätta partyt. Vi åt, pratade, skrattade och förade fram till elva, då vi upptäckte att klockan blivit mycket och bestämde oss för att skynda oss in till stan. Vi sprang som galningar till bussen (jag sista biten utan pumsen som jag märkte att jag inte kunde springa i) och tror att vi missar den, men nej, den gick inte ens då, så vi får vänta där i en halvtimma. Kul.

image536

Men vi kom in iaf, det började med att vi bestämde oss för att gå till gamla stan från stockholm södra istället för att ta tunnelbanan, vi börjar gå och gå och plötsligt står vi framför en s(t)imulator, ni vet en sån där maskin man sätter sig i som rör sig fram, bak, upp ner, åt sidan, haha vi var ju bara tvugna att åka den! Och var kul det var! Undrar om det hade varit så roligt ifall vi inte var påverkade, haha vad vi flög inne i den! Bara att hålla i sig i en stång! Vi körde en bil på en mer eller mindre snabb resa. Haha måste göras om! ;D
Efter det var vi alla nog lite extra yra och promenerade vidare..och letade efter något bra ställe att hänga på fram till klockan två. Tydligen så stängde typ alla uteställen två istället för tre i lördagsnatt eftersom att vi två flyttar fram klockan en timma. Vilken miss. Till slut hittade vi faktiskt ett ställe, Medusa, men då fick jag såklart inte komma in av nån jätteosmart tjej som satt i kassan och vi fick ringa ut Maria och Eiden igen, men efter lite tjaffs och "Men kan dom två få ttillbaka sina pengar då? Vi är ju faktiskt en grupp och skulle gå in tillsammans och hon kom inte in!" Vaddå pengarna tillbaka? Vadå? Vem har sagt att hon inte kommer in? frågade en säkert högre sittande man eller vakt. "Hon!" Haha, och visst kom vi in då. "Va, nej. här betala betala. Kom in, välkomna." Han var smartare.
Vi kom in fyrtio minuter innan det stängde typ. Vi hann dricka mer, träffa på skumma typer, få krångel med betalningen, få en känsla av att vi var med i Buffy och vampyrerna, jag hann få en kyss på handen och dissa en annan kille. Linus tog hans plats bredvid mig. Haha :P

vad mycket text det blev..jobbigt, ska försöka summera resten av kvällen.
Ja, efter att det hade stängt drog vi till donken, hoppade på fel nattbuss som bara gick till sollentuna, Linus jättefull, Sabina ajaj sina fötter, Linus däcka på bussen, vi blev stående i sollentuna, ingen mer nattbuss gick, vi fick ringa efter taxi, taxin kom, vi åkte hem, deckade. :P Skönt!

I söndags var jag bara hemma hos Linus och väntade på honom tills han kom hem från jobbet, och vilket underbart väder det var, tog en liten vårpromenad och mötte honom :) sen handlade vi och gjorde i ordning middag, kollade på Wallander och deckade. :P

Igår var jag tillbaks på volt igen och var med om en oförglömlig händelse under ett litet ärende vid Karlaplan, haha stötte på världens bästa älskare, det ni. ;) Inte varje dag man gör det. Hahaaha! Orkar inte berätta mer. Inlägget är långt nog. Det som undrar kan fråga.
Var med Linus igårkväll med och kollade på mitt älskade Prison Break som äntligen är tillbaka! :D <3 Jaaaaa!

Nu ska jag leta efter en natt i Milano till Måns..

P.s Fick reda på igår att Ellen och Sofie också praktiserar vid Karlaplan, då kan vi ju luncha ihop! :)

Ps. 2 Har ni lurat någon än? Inte jag, är så dålig på det.

Back to work..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0