Shoppingtankar på.. (bilder)

Hey you!
Veckan har gått fort, imorgon är det fredag igen, skönt :D
Det muntliga provet på boken idag gick bra..iaf vad det kändes som. :)
Imorgon är det psykologiprov (skrev fel i förra inlägget) så efter dansträningen idag blir det bara plugg resten av kvällen, mys! Nej, inte så kul kanske men tur är i alla fall att jag finner psykologi väldigt intressant.. Det blir ju lättare då.. att plugga menar jag. I veckan är det väl det jag gjort, pluggat och varit med älsklingen. :) Men nog om plugg nu. Usch.

Om det går som jag vill så ska jag klippa håret i helgen, kanske t.o.m imorn men får se. Hoppas på färgning också, hade tänkt mig en mörkare nyans slingor, tröttnat på det här jätteblonda nu..vill fortfarande vara blond men mörkare blond..inte så konstigt att jag tröttnat kanske efter typ 4 år med samma hårfärg..inte exakt men nästan. Kul att jag är så varierande..haha :P Men nu är det på gång. Tummen upp för mig!

Har kollat in lite kläder i H&M katalogen också..fastnade för dessa.. :) Hoppas på att beställa dem i helgen också.

 

Jackan är väl bara en dröm..behöver lite mera pengar för att kunna köpa den, ska ju satsa på en ny vinterjacka i år men la ändå upp en bild på den för den är ju så fin, eller hur? :)

Lite lek i photoshop..bild på älskling :)



Nu ska jag till lektionen..Mors! :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vill också ha den jackan! Men behöver också mer pengar =(

2007-09-27 @ 19:17:14
URL: http://ungebarn.vichle.info
Postat av: Sabina

Jasså :)
Ja, det är så typiskt!

2007-09-28 @ 10:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0