Rock n' Roll

Jahapp..då var det söndag igen..usch och blä! =/ Men det har varit en lyckad helg igen :)
I fredags blev det ju utgång med Linus och några av hans kompisar :) Först förade vi hemma hos Viktor och sen drog vi in till stan och hamnade på Candy (lokalen är Berzelii bar)..najs ställe men dyrt ;P Stureplan, då får man väl räkna med det, haha :P Men hade skitkul iaf :)

Var väl hemma vid kvart i fem..lagom pigg igår..då var det morsans födelsedag så då var det inte en lugn stund heller..bara att börja fixa sig i stort sett när man vaknade, städa och laga mat :P sen kom det gäster vid fem och strax innan sju drog vi ju till Rock&Blues festivalen som ägde rum inne på Bobo's krog...blev en helkväll med mer dricka.. vänner och familj :D ja, mycket släktingar var det :D snacka om blandat folk asså men drag var det ;D Två av de fem livebanden som spelade var ju syrrans pojkväns band.. Degreed :D Hur bra som helst ju! Och såklart morbrors band.. Moosebrothers..kör covers från Bluesbrothers..alltid lika bra ;D haha, såg t.o.m rektorn för rudbeckskolan.. Bosse Milton, tyckte jag och Linus var roligt ;D stod i barkön samtidigt som oss :P men det var en helkul och mysig kväll iaf :) Idag har det varit mer slappande och slöande...gäster har varit här under dagen för morsan skull men annars har det inte varit så mkt mer.. :P

Har dock börjar fundera på det här med mitt drickande.. haha förra helgen var det både fredag och lördag och samma denna helg...dricker ju inte hur mycket som helst men ändå..det kan väl inte vara bra för mig? eller? :P Skyller det på Linus också..haha, nej men det är väl rätt kul ;P 
Well, well..här kommer två bilder från i fredags :) (Mina läppar är blåa pga en viss klubba jag sög på tidigare! :P) 


  


Nej, nu ska jag göra lite nytta och skriva på ett "arbete" som ska vara inne imorn..blä.. redan grejer och göra =/ men lika bra att göra det nu för sen kommer Linus tbx och då vill jag ju vara med honom.. :)
Vi hörs en annan dag. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0