Pics

Hej, här kommer lite bilder som jag lovade att lägga upp från Minna i fredas ;D


Matdags! :D Yummi! Taggade tjejer? ;)


Smile to the camera ;)


Mys med Minna &Sofie :) Peace, Bella ;P


Sofie tyckte inte om vinet :P Smile!


Kamerarädd?


Minna efter klädesbyte med Jocke..
Har dock ingen bild på honom..än, haha stackarn fick tvinga på sig en klänning :P



Det var det.. :P
Nu kommer lite update om helgens andra äventyr.. Jag och Linus gick ju och såg 28 veckor senare, uppföljaren till 28 dagar senare..men det kanske man fattar? :P Hur som helst så var den jättebra! :) Lite mera "titut-secener" i denna än i första i think.. scary ;D Nej men man hoppade till riktigt ordentligt vissa gånger faktiskt :P Så den rekomenderas! En annan helkul grej var att vi träffade på min syrra Rebecka och hennes pojkvän, det skulle se samma film samma tid som oss, vad är oddsen liksom? :D Men det var kul..hade ju inte träffat henne på hela sommarn :)

Idag efter skolan ska jag vara med älsklingen igen..får aldrig nog! :D hihi, vet inte vad vi ska hitta på men men.. nu ska jag snart kila iväg till min andra och sista lektion.. :P

Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0