Du

Jag ville bara smyga in en snabbis och ägna ett blogginlägg till en viss person som jag tycker mycket om och som i över tre år funnits i mitt liv men som på senare tid blivit en allt mer viktig del, de flesta kanske redan vet vem jag menar men..tänkte bara skriva lite till denne för att visa min uppskattning av hans närvaro som jag är rädd att han inte förstått..och jag vet inte hur jag ska säga det till honom..så jag skriver istället..som alltid.


Du
Du gör mig glad
Du får mig att må bra, hela tiden
Du får mig att le utan någon som helst anledning
Du gör mig varm
Du gör mig nervös
Du gör mig lycklig
Du gör mig osäker
Du gör mig säkrare än jag någonsin varit
Du finns i mitt hjärta
Du finns i mina tankar
Du får mig att glömma allt
Du får mig att skratta
Du får mig att trivas
Du gör mig trygg
Du gör mig modig
Du gör mig knäsvag
Du får mitt hjärta att slå ett extra slag
Du gör mig hel
Du

<3

Kommentarer
Postat av: L

<3

2007-09-04 @ 17:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0