Borttappad röst, regn och lift..

Jaa..det är precis vad som beskriver min dag hittills... :P
Vart ska jag börja?..Jo, jag åkte hem efter plugget och började bakade min chokladkaka..ett jävla jobb ska jag säga..fyfan..haha men det blev lyckad iaf enligt mig och några till :) tänkte faktiskt ta hem det som blev över men imorse när jag skulle hämta den så var det ingenting kvar.. någon som käkat under natten när alla sov? :P Probably..well, well det är ju bara att göra en ny ;P

Hur som helst..det blev stressigt såklart i sista sekunden..alltid jag och komma på att flera saker jag måste hinna göra innan man sticker till bussen fortf. är ogjorda..men vi hann iaf..Jag, Linus och Simone..vid stationen går Linusen till sin buss och vi till tåget..Kom till Minna vid kvart i sju kanske..Började fixa i ordning allting, laga mat etc..och under den tiden hoppade det in mera folk.. :) Maria och Bella som kom med en senare buss...Gill och Denise som kom med bilen.. :) Ja.. sen började vi äta när allt var klart och hej vad mycket mat det blev! :D Mums! (Har kort på det som ni får se vid ett senare tillfälle tsm med alla andra bilder från igår ;D) Ja, efter maten blev det mera dricka och kortspel och mera folk.. :P Sen...blev det mera kortspel och mera dricka! haha :P Måste tillägga att vi inte spelar nått "finns i sjön"...ölspelet var igång några ggr med olika regler och som alla andra kvällar hemma hos Minna så kom sanning och konka kortspelet fram ovkså..alltid lika kul :P behövde dock inte sjunga eller jucka på en kudde igår.. :D haha

Klockan var strax över tre när jag somnade iaf..vaknade som resten vid halv tio ungefär..Minna talar om att det går en buss tjugo över tio och vi bestämmer oss för att ta den..Lyssna noga nu..det roliga med att Minna bor ute på landet (Odensala) är att (ring)bussarna där går typ bara fem ggr om dan! Om man inte förbeställer! Haha och vad gör jag, Simone och Maria? Jo vi missar den! Jävla skit! Okej..nästa buss går om lite mer än en timma..och det tar ungefär en timma att gå de fem km som leder till Märsta station..och det regnar på oss..vad fan gör vi..haha jo, liftar såklart! Första bilen..andra bilen..tredje bilen! Vilket flyt! Hmm..två skumma typer sitter i framsätet..men vafan vi vill komma hem idag..hoppa in ba! Haha, men det gick bra eftersom att jag sitter här och skriver ;P Inga sönderskurna fingrar den här gången heller ;P

Men utifrån det och att min röst typ e borta och väldigt hes (av någon anledning försvinner min röst stegvis under kvällens gång när jag dricker samtidigt som jag är förkyld, samma sak förra helgen) så mår jag prima! Dock lite trött men det är väl en grej man får ta efter varje fylla ;D Men jag har fantastiskt nog klarat mig från baksmällor de senaste 5 ggr nu..ganska imponerande.. ;P

En annan grej jag blev informerad om idag av Linus var att våran bild från Candy förra fredan är en av de tre populäraste bilderna denna veckan..haha, yeah baby! ;D

Bildbevis:
 
image111

;D

Kommentarer
Postat av: L

Fan va snygga vi är baby ;)
<3

2007-09-08 @ 13:08:30
URL: http://denois.nu
Postat av: S

Såklart vi är ;D

2007-09-08 @ 13:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0