Varför sa jag så..?!

Varför sa jag igår "det är i alla fall skönt att jag inte har två prov på samma dag som andra har haft eller flera denna veckan" ?! Så idiotiskt av mig! Som om inte Sofie talar om för mig idag att jag även har svenska prov på torsdag, bläää, orkar inte! Ett prov idag, en hemtenta som jag ska sitta med idag (sitter med nu och fattar noll) och imorn som ska in på torsdag och så svenska provet på torsdag.. BLÄ säger jag bara! Vill slippa det här nu, kom vår! Kom praktik, kom studenten!

Hur som helst..det verkade ändå gå hyffsat på provet idag..nu är älsklingen på väg till mig :) vi ska se Nothing Hill klockan nio så jag borde rappa på med skrivandet av hemtentan...eller så tar jag resten imorn... >.<

Igår var det premiär av av Prison Breaks säsong 3 förresten, äntligen! :D Usch, vad glad jag var! :)

Nej, nu måste jag vara duktig och skriva lite till innan min snuttis kommer...lite till..
Tjao.

Min annons på jackan som är till salu:
http://www.blocket.se/vi/13898158.htm?ca=11_s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0