Prison Break är tillbaka!

Ja, för ca två veckor sen fick jag reda på att Prison Break äntligen börjar igen med deras tredje säsong den 22 oktobertrean klockan 22:00, äntligen! :D Som jag har väntat! När sista avsnittet av säsong två slutade berättade en röst "..och Prison Break är tillbaka efter sommaren.." Va?! Efter sommaren?! Det är ju typ tre månader kvar! Som om jag inte fick vänta i extra två månader..shit, 5 månader utan Prison Break, hur kunde jag överleva...aja, bra gjort av mig! :P Nu är jag glad! :D Längtar så till måndag! :) Usch vad jag har saknat det programmet! Det enda program jag följer varje avsnitt av och är superfast vid. :D

image200

image201

Mjau! :D



Kommentarer
Postat av: L

Bögporr ju! Ska nog se till att du missar det, muwhahaha! Annars ska jag börja följa L-word eller nått...

Jävla cp apor vänta!

;)

2007-10-17 @ 14:30:31
URL: http://denois.nu
Postat av: Sabina

Haha,
du kan göra mycket med mig men du kommer aldrig få mig att missa ett avsnitt av mitt kära Prison Break, så det så! :D
Haha, jaa gör det du.. ;)

P.s. Det är inte bögporr! Om du skulle se det skulle du förstå det! Så det så!

2007-10-17 @ 16:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0