Långt hemifrån

Hello there!

Blev lite ändrade planer i fredags, inget lunchande med killen inne i stan eftersom att han stannade hemma från jobbet men inne i väsby blev det av iaf..svängde förbi Subway och åt varsin baguette. Mycket gott :) Var även där för att köpa mig nya strumpbyxor, tjocka gråa och knästrumpor, ett par vita och ett par grå, tycker de behövs nu när kylan kommer.. köpte äntligen hårfärg också så det blir av i veckan..okej, utväxten har varit där ett tag så det behövs verkligen men det är et stort steg för mig, haha jag har ju haft samma färg/färger i håret i typ 4 år men nu ska det bort, det bruna ska inte vara kvar längre. :P Köpte en sån där smart förpackning med en grundfärg och slingor..så det ska se mer naturligt ut, det blir säkert bra. :) Förhoppningsvis.
I fredags firade jag och killen syrrans pojkvän Micke också i Södertälje..han fyllde ju 20 i onsdags, stor pojke. ;D Det blev faktiskt himla kul, först drog vi till Mickes syrra och förfestade där typ med massa trevligt folk och senare vid tolv srog vi till O'Learys, en sportbar. När de stängde drog vi vidare för att köpa fyllekäk (som inte åts upp förrän sent dagen efter) innan vi blev hämtade av Mickes far för stjuss hem till dem..mycket snällt. :) Har ju aldrig varit där förut, och oj vilket sort hus och vilken gård! :P De har typ 4 ladugårdar och tre andra stugor.. Okej mickan har ju snackat mycket om alla söta kossor men har väl aldrig fått någon riktig uppfattning om hur stort det verkligen var.. :P Vi kom väl i säng vid tre.. sen kan man ju låta andra detaljer som hände under kvällen/nattens gång utebli..haha :P Men i det stora hela blev det iaf en lyckad kväll enligt mig. Mycket trevligt. :)

På lördagen var vi bakis, vissa mer än andra. :P Men vi tog det lugnt, åkte från Mörkö på eftermiddan (Järna station), kan det ha varit vid tre..Ja, nått sånt iaf. Aldrig varit så långt hemifrån om man räknar kommunalåkning. Haha, när vi var tbx i civilisationen drog jag och älsklingen till mig för att lämna och hämta grejer sen drog vi till honom och där hemma blev det en mycket smaskig tacomiddag med familjen Åström. :) Kvällen kunde inte sluta bättre. ;) 

Igår hände inte mycket, en välförtjänt slappdag som alla andra söndagar.  Blev dock ett kort besök på fika hos morbror som fyllde år i lördags. Annars låg vi mest framför tv:n.. :P Kollade på Pirates 2 hos älskling innan vi drog till gillbo, såg ettan för någon vecka sen också..de filmerna kan man ju inte se för många ggr. Love them! Men vem vet inte det vid det här laget.. Att jag älskar dem alltså. :P Beställde två tröjor från hm också föresten som förhoppningsvis ska komma redan denna vecka. 


Nu ska jag kila till lektionen, bye then.
Bilder kommer med nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0