Ditt paket har kommit

Jepp, H&M kläderna har kommit och jag ska ner och hämta dem sen.. :) Första gången jag inte klagar på H&Ms leverans tror jag.. det gick ju hur smidigt som helst. Jag och syrran beställde ju i söndags. Blev inte riktigt de topparna jag ville beställa förut, det är fortfarande den vita men valde bort två andra och beställde en blommig tunika istället, har verkligen fastnat för tunikor..favvo plagget just nu :) aja här är de iaf:
image203 image204
Så blev det bestämt iår också att jag och syrran ska jobba under höstlovet hos morsan, var verkligen inställd på ett skönt lov med många sovmornar men när plånboken skriker efter pengar finns det inte mycket att göra ;D Vi är fyra tjejer som ska ringa upp ca 2000 kunder till företaget för att se om de fortfarande har samma adress, på 5 dagar, mån-fre..det blir 100 kunder per skalle, haha kan se det framför mig när jag kommer till de sista kunderna under dagen..."faaan...har du...samma adresss eelleeer? Snäälla?" Det går nog rätt smidigt och snabbt om de bara svarar "Ja" då är det bara att svara tillbaka "Okej taack heej! och gå vidare till nästa. How ever..nog om jobb..nu ska jag lägga mig bekvämt i soffan och vänta på att min älskling ska komma hit efter jobbet.. :) Nästan alltid nått sebart på 3:an eller 5:an såhär dags..

Btw, ni måste testa det här: www.peteranswers.com
Så himla läskigt!

P.s Idag var Isabella Löwengrip i vår skola..på vår lunchbio, en grupp i video som hade gjort en dokumentär om henne.. hehe, lite kul sådär.. :P gav henne en kommentar nyss om vad hon tyckte om dokumentären.. D.s
www.blondinbella.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå? jag fttade inte hur man skulle göra på sidan, föörklarA?:P

2007-10-19 @ 18:19:16
URL: http://carronline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0