Besöksrekord

Igår hade jag 31 besökare, kan låta lite men det är rekord för min blogg såhär långt, haha :P Vet redan vad det kan bero på och det är för att jag skrev en kommentar till blondinbella..kanske ska fortsätta ge kommentarer till bloggare som har betydligt fler besökare än en själv, då ökar ju mitt besöksantal också.. ;P

Btw, den där peteranswers grejen var en bluff, blev grundlurad av en viss Ellen..haha kul du måste haft när vi tjejer stod bakom dig och var helt förbluffade och uppspelta. :P

Nu ska jag och älsklingen baka bullar..hörs någon annan dag då jag berättar mer om helgen! Byebye :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

HAHA, jag hade roligt iallafall när jag skrämde upp er flickor.

2007-10-20 @ 17:47:01
URL: http://sederblad.blogg.se
Postat av: Sabina

Haha, kan tänka mig det, din luring ;P

2007-10-20 @ 19:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0