That's just the way it is.

Hej och hå, är på bättre humör idag, inte lika mycket strul med bussar idag.:P Just nu sitter jag här och målar naglarna..ljusrosa och väntar på att killen ska åka från jobbet så att jag också kan börja åka till honom. :) Ska laga någon god mat tillsammans också. Alltid lika mysigt. :)

Veckan är inte riktigt slut än men den har och kommer vara jätteskön för att vi är mitt emellan period byten nu i skolan och då har jag haft den turen att varken haft några inlämningar eller prov denna vecka, super! :D Känns som att jag har pluggat varje dag nu i flera veckors tid, med undantag av helgen ibland. Puh! Så de är jag glad över. Och dessutom slutar jag tidigare imorn eftersom att den låånga psykologi lektionen är inställd för dem som inte ska göra något omprov eller liknande. Najs! :)

Åh, ingen bra idé att måla naglarna när man sitter och skriver...kladd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0