Stress, vem f*n kom på ngt så dumt?

Jepp, idag har det varit en sån där stress dag, usch! Jag och Sofie ska redovisa ett arbete idag klockan 3 i psykologi och vi har kämpat hur mycket som helst med att fixa en film, eller snarare ett bildspel till redovisningen. Den var klar igår och så saknades det ju bara att bränna över den på en dvd skiva. Jag har skivan, inte hon, jag har brännare  och hon,..men jag har inget brännarprogram! Och det fick jag reda på igårkväll när jag skulle bränna över skivan, Åh! Då gav vi upp....eller? nej, jag och Sofie bestämde oss idag på svenska lektionen att åka efter den på håltimman och lunchen först hem till mig (Rotebro) för att hämta en dvd skiva (som hon inte har) och sen skynda till henne för att häma hennes nycklar till hennes pappa och sen skynda till hennes pappa (Märsta), tur att de bor så nära varandra, för att bränna över den (som jag inte kunde) och sen skynda tillbaka till skolan (Sollentuna) (!) Vi fick iof ingen lunch på grund av detta men vi hann! Kom bara tio minuter sent till lektionen vi hade efter håltimmen och den funkade, filmen alltså, vi testade i hennes dvd! Haha, vad glada man kan bli för så lite! Vi typ skrek. Haha. ;D Men nu är det bara att hoppas på att den funkar när vi ska redovisa... *Håll tummarna*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0