Something to think about..

Jaha och jag som trodde att man var för gammal för en chokladkalender, men icke! haha, igår kväll kom morsan hem efter sitt desperata försök att hitta en klänning till imorgon med fyra stycken kalendrar..ha :D Stackarn som får leta två och till och med en dag efter en klänning innan hon ska gifta sig..jävla typer som lovar henne att klänningen hon beställt hinner komma innan lördag och så får hon ett meddelande om att den inte hinner komma.. kul :( hon ska fortsätta idag tillsammans med syrran..hoppas hon hittar någon, för annars lär hon ju inte vara så glad imorgon..på en vigsel utan en klänning.. det är väl ingen flickas dröm direkt..men hon kommer ändå vara jättefin. But i feel bad for her. Finns ju andra saker man skulle vilja fixa dagen innan ens vigsel. :(

Efter lunch idag drar vi alla iväg mot Saco Mässan..är nog där ett tag och tittar lite och sen ska jag nog tillbaka till skolan eftersom att anna ska hämta mig, eller vi kanske tar bussen, hur som helst..vi ska åka iväg till dansen för att köpa biljetter till uppvisningen om en vecka..måste ju ha det fixat så att alla kan se..platserna är ju begränsade. Senare ikväll ska jag nog bara vara hemma med min Linus och fixa för imorgon. :)

Ha en trevlig helg och en skön fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0